![]() |
|
|||||||
![]() |
| Share | Ämnesverktyg | Sök i det här ämnet | Visningsalternativ |
|
|
#1 - (Permalink) |
|
Baby Droid
Reg.datum: dec 2010
Operatör: Telia Telefon: Samsung Galaxy S II ROM: Resurrection Remix ics v9.4 Launcher: ADW Tablet: Asus Transformer Prime Tack: 3
Tackad 0 ggr i 0 inlägg
|
När jag skriver in nya uppgifter och sparar så fort jag går ut från menyn återställs det till "AndroidAP". Någon mer som har märkt detta och kanske har en lösning?
|
|
|
#2 - (Permalink) |
|
Baby Droid
Reg.datum: jul 2011
Tack: 3
Tackad 2 ggr i 2 inlägg
|
Jag har samma problem
.
|
|
|
|
|
|
#3 - (Permalink) |
|
Baby Droid
Reg.datum: sep 2011
Operatör: Telia Telefon: Samsung Galaxy S II ROM: Original 4.0.3 Tema: Black Water Launcher: Go Launcher Ex Tack: 11
Tackad 11 ggr i 10 inlägg
|
Kan bara konstatera att det är samma sak även för mig.
/oxpo |
|
|
|
|
|
#4 - (Permalink) |
|
Kid Droid
Reg.datum: mar 2010
Tack: 24
Tackad 7 ggr i 7 inlägg
|
Jag med.
|
|
|
|
|
|
#5 - (Permalink) |
|
Kid Droid
Reg.datum: aug 2009
Operatör: Telenor Telefon: Samsung Galaxy S II ROM: Orginal Tablet: ASUS Transformer Prime Tack: 2
Tackad 5 ggr i 3 inlägg
|
Rapportera allt som strular till Samsung:
https://contactus.samsung.com/custom...jsp?SITE_ID=37 Om 10 skickar in att de tycker det är ett problem så lär det inte vara intern prio som gäller. Skickar 10,000 in att de upplever ett problem lär de uppmärksamma det snabbare. Så ALLT som du anser vara ett problem. Från vibrationssymbolen till att telefonen piper när batteriet är fulladdat. Skicka in rapport och din åsikt för att berätta just din åsikt! https://contactus.samsung.com/custom...jsp?SITE_ID=37 |
|
|
|
|
|
#6 - (Permalink) | |
|
Baby Droid
Operatör: Telia Telefon: Samsung Galaxy S II Tack: 9
Tackad 6 ggr i 6 inlägg
|
Citat:
Vet inte om det kan vara något som någon ansett vara bra (Du kan ju trots allt välja visa lösenord och då kan ju vem som helst se vilket lösenord du har, inte så smidigt om du kör samma över allt. Lite långdraget kanske?). |
|
|
|
|
|
|
#7 - (Permalink) | |
|
Baby Droid
Operatör: Telenor Telefon: Samsung Galaxy S II ROM: XWKI8 Tack: 1
Tackad 0 ggr i 0 inlägg
|
Har samma problem så skickade en fråga angående detta till Samsung och fick detta svaret (efter 8 timmar(!) till min stora förvåning):
Citat:
|
|
|
|
|
|
|
#8 - (Permalink) | |
|
Baby Droid
Operatör: Telia Telefon: Samsung Galaxy S II ROM: Original 4.0.3 Tema: Black Water Launcher: Go Launcher Ex Tack: 11
Tackad 11 ggr i 10 inlägg
|
Citat:
/oxpo |
|
|
|
|
|
|
#9 - (Permalink) |
|
Baby Droid
Operatör: Telenor Telefon: Samsung Galaxy S II ROM: XWKI8 Tack: 1
Tackad 0 ggr i 0 inlägg
|
Har inte gjort det själv heller. Vet att det inte hjälper, känns som att Samsung försöker hitta på nån lösning bara för att det antagligen inte finns någon riktig lösning på problemet. Hoppas dom kommer på något dock, irriterande att behöva byta lösenord etc varje gång man sätter igång det.
|
|
|
|
|
|
#10 - (Permalink) |
|
Baby Droid
Reg.datum: jul 2011
Operatör: Tre Telefon: HTC Desire HD Tack: 0
Tackad 0 ggr i 0 inlägg
|
Detta funkade för mig:
1) disabling bothwifiandhotspot 2) rebooting 3) changing ssid/key, but only pressing save, and NOT leaving the hotspot configmenu before… 4) rebooting 5) enabling hotspot Hittade lösningen på androidforums.com. |
|
|
|
|
|
#11 - (Permalink) | |
|
Senior Droid
Reg.datum: feb 2011
Operatör: Telenor Telefon: Samsung Galaxy S III ROM: Omega v43.1 JB 4.1.2 / Boeffla Kernel v2.8 Tema: JB Launcher: Nove Prime Tablet: N7,MZ601,GN10.1,TF300TG Tack: 30
Tackad 393 ggr i 232 inlägg
|
Citat:
|
|
![]() |
| Ämnesverktyg | Sök i det här ämnet |
| Visningsalternativ | |
|
|