![]() |
|
|
#121 - (Permalink) | |
|
Android
Reg.datum: jan 2011
Operatör: Tre Tablet: iPad Mini Tack: 56
Tackad 459 ggr i 424 inlägg
|
Citat:
![]() Skickat från min HTC One X via Tapatalk 2
Skaffa Dropbox via min länk - få 500MB extra här-> Sedan 2010: Nokia 5800 Xpress Music -> Nokia X6-00 -> SE X10 Mini -> SE X10 Mini Pro -> Galaxy Ace -> Galaxy S -> Galaxy S2 -> HTC One X -> Galaxy S3 -> iPhone 4S |
|
|
|
|
|
|
#122 - (Permalink) | |
|
Youth Droid
Reg.datum: dec 2010
Telefon: HTC One X Tablet: Samsung 10.1 + ZTE Light Tack: 13
Tackad 6 ggr i 4 inlägg
|
Citat:
![]() Skickat från min HTC One X via Tapatalk 2 |
|
|
|
|
|
|
#123 - (Permalink) |
|
Youth Droid
Telefon: HTC One X Tablet: Samsung 10.1 + ZTE Light Tack: 13
Tackad 6 ggr i 4 inlägg
|
Låter det om er vibrator när ni skriver?
Skickat från min HTC One X via Tapatalk 2 |
|
|
|
|
|
#124 - (Permalink) |
|
Adult Droid
Reg.datum: apr 2010
Operatör: Tre Telefon: HTC One X ROM: Stock Launcher: Apex Pro Tack: 52
Tackad 23 ggr i 23 inlägg
|
|
|
|
|
|
|
#125 - (Permalink) | |
|
Baby Droid
Reg.datum: apr 2012
Tack: 5
Tackad 1 gång i 1 inlägg
|
Citat:
Ringde de i HTC och de sa att jag skulle DOA. Så det är bara att ringa tele2 webbutkik imorgon för mig och förklara och se hur det blir med det hela
|
|
|
|
|
|
|
#126 - (Permalink) |
|
Teen Droid
Reg.datum: maj 2010
Operatör: Tre Telefon: Samsung Galaxy S III Tack: 11
Tackad 13 ggr i 13 inlägg
|
All reklam flimmrar innan den stänger ner/ byter reklam, är det fler som känner igen detta?
|
|
|
|
|
|
#127 - (Permalink) |
|
Kid Droid
Reg.datum: sep 2009
Operatör: Tre Telefon: Samsung Galaxy S III ROM: Original Tack: 103
Tackad 20 ggr i 19 inlägg
|
|
|
|
|
|
|
#128 - (Permalink) |
|
Baby Droid
Reg.datum: jun 2010
Tack: 8
Tackad 1 gång i 1 inlägg
|
Pratade med Per på HTC:s kundtjänt idag.
Per: Om jag får fråga, vad var det du DOAde telefonen för? xydix: Ett sproboskopliknande flimmer över hela skärmen, syntes mestadels vid ljusgråa färger när man hade ganska hög ljusstyrka xydix: Även grön kunde det synas väl på xydix: stroboskop skulle de stått Per: Jag förstår. xydix: Nu hann jag skicka in den innan uppdateringen kom men vad jag förstår så har den inte avhjälp felet Per: Så vitt jag är informerad har vi ännu inte hört om uppdateringar som inte avhjälpt problemet, men det är ju förstås tråkigt ifall så är fallet. Skulle en sådan kund kontakta oss är felsökningsstegen i princip desamma som i andra fall, att återställa telefonen för att installera om senaste uppdateringen för att se om det fixar till det och om inte så reparation. xydix: Du menar att denna uppdateringen ska lösa problemet med flimmret? Per: Jadå, det ska den. |
|
|
|
|
|
#129 - (Permalink) |
|
Youth Droid
Reg.datum: mar 2010
Operatör: Tre Telefon: HTC One X ROM: CyanogenMod 9 Tack: 3
Tackad 4 ggr i 4 inlägg
|
Har också flimrande skärm. Dock så flimrar skärmen vid lägre ljusstyrkor och inte högre som ni har om jag har förstått rätt.
Vet inte om jag ska lämna in mobilen. Det stör ju inte mig så mycket bara när jag ligger i sängen och föredrar lägsta ljusstyrkan.
|
|
|
#130 - (Permalink) | |
|
Android
Reg.datum: jan 2011
Operatör: Tre Tablet: iPad Mini Tack: 56
Tackad 459 ggr i 424 inlägg
|
Citat:
Skickat från min HTC One X via Tapatalk 2
Skaffa Dropbox via min länk - få 500MB extra här-> Sedan 2010: Nokia 5800 Xpress Music -> Nokia X6-00 -> SE X10 Mini -> SE X10 Mini Pro -> Galaxy Ace -> Galaxy S -> Galaxy S2 -> HTC One X -> Galaxy S3 -> iPhone 4S |
|
|
|
|
|
|
#131 - (Permalink) |
|
Youth Droid
Operatör: Tele2 Telefon: Google Galaxy Nexus ROM: 4.2 (stock rootad) Tablet: Asus Eee Pad Transformer Tack: 14
Tackad 16 ggr i 13 inlägg
|
På de jag har sett med flimrande skärm (tre stycken vid det här laget) så flimrade skärmen lika mycket oavsett ljusstyrka, men självklart såg man det mycket tydligare när man höjde ljusstyrkan. Och flimret var nästan uteslutande över gråa/ljusa ytor.
|
|
|
|
|
|
#132 - (Permalink) | |
|
Baby Droid
Reg.datum: jun 2010
Tack: 8
Tackad 1 gång i 1 inlägg
|
Citat:
Försvann det helt? Jag fick ju hem min fraktsedel i måndags så jag skickade in min till TPH då. Uppdateringen kom väl på onsdagen va? Fan va surt.... |
|
|
|
|
|
|
#133 - (Permalink) |
|
Kid Droid
Operatör: Tre Telefon: HTC One X ROM: Original Tablet: Samsung Galaxy Tab 2 10.1 Tack: 21
Tackad 4 ggr i 4 inlägg
|
Min flimrar fortf trots OTA uppdatering! Så det är nog inte alla som blivit avhjälpta
|
|
|
|
|
|
#134 - (Permalink) |
|
Youth Droid
Operatör: Tele2 Telefon: Google Galaxy Nexus ROM: 4.2 (stock rootad) Tablet: Asus Eee Pad Transformer Tack: 14
Tackad 16 ggr i 13 inlägg
|
|
|
|
|
|
|
#135 - (Permalink) |
|
Baby Droid
Reg.datum: mar 2012
Operatör: Tele2 Telefon: HTC One X Tack: 22
Tackad 6 ggr i 5 inlägg
|
Min flimrar också vid grå bakgrund. :/
Trist då telefånen i övrigt är grym Edit: Var inne på PhoneHouse och det var någon tomte där som sa att det definitivt är mjukvarurelaterat. Jag fick känslan av att han inte visste vad han pratade om utan chansade att han hade rätt, för att komma undan. Vad tror ni? Senast redigerad av Dakar den 2012-04-21 klockan 11:13. |
|
|
|
![]() |
| Taggar |
| flimmer, skärm |
| Ämnesverktyg | Sök i det här ämnet |
| Visningsalternativ | |
|
|