Swedroid Forum | Nordens största Android-community

Gå tillbaka   Swedroid Forum | Nordens största Android-community > Android - Allt om Android! > Apps och spel > Applikationer

Svara

Share Ämnesverktyg Sök i det här ämnet Visningsalternativ
Gammal 2012-04-26, 19:05   #1 - (Permalink)
SYRE
Kid Droid

Reg.datum: okt 2011

Operatör: Telenor
Telefon: Samsung Galaxy S IV

Launcher: Nova Launcher

Tack: 28
Tackad 9 ggr i 5 inlägg
Standard Widgetlocker 2.2. (18e april uppd.) Delay?

Jag uppdaterade Widgetlocker till version 2.2.4, som jag förstått det, den 19e april.

På min låsskärm så har jag dela Missed it där jag får notifieringar om nya sms/missade samtal/whatsapp etc, samt en klocka och batteriprocent med hjälp av Minimalistic text. Märker nu sen den här uppdateringen att det blir en fördröjning när man tänder skärmen på dessa widgets. Att om jag missat 2 samtal så tar det uppskattningsvis en halv sekund från det att jag tänder skärmen tills dess att dessa widget "uppdateras". Likaså med klockan.

Är det något som märkt samma sak? Är det isåfall någon som kommit på någon lösning eller liknande?

Tack på förhand

(Hittade ingen tråd som enbart handlade om Widgetlocker och alla andra tog upp andra problem, så skapade en egen, flytta gärna eller säg till om jag gjort något fel)
SYRE är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2012-04-28, 02:02   #2 - (Permalink)
pj87
Youth Droid

pj87s avatar

Reg.datum: apr 2011

Operatör: Halebop
Telefon: Sony Xperia V
ROM: Original

Tablet: Sony Tablet Z
ROM: Original

Tack: 64
Tackad 27 ggr i 23 inlägg
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av SYRE Visa inlägg
Jag uppdaterade Widgetlocker till version 2.2.4, som jag förstått det, den 19e april.

På min låsskärm så har jag dela Missed it där jag får notifieringar om nya sms/missade samtal/whatsapp etc, samt en klocka och batteriprocent med hjälp av Minimalistic text. Märker nu sen den här uppdateringen att det blir en fördröjning när man tänder skärmen på dessa widgets. Att om jag missat 2 samtal så tar det uppskattningsvis en halv sekund från det att jag tänder skärmen tills dess att dessa widget "uppdateras". Likaså med klockan.

Är det något som märkt samma sak? Är det isåfall någon som kommit på någon lösning eller liknande?

Tack på förhand

(Hittade ingen tråd som enbart handlade om Widgetlocker och alla andra tog upp andra problem, så skapade en egen, flytta gärna eller säg till om jag gjort något fel)
Har jag inte sett iaf utan tycker den är snabbare å stabilare, men seriöst en ½ sec? vad hinner du göra under den tiden?
Gammal 2012-04-28, 03:38   #3 - (Permalink)
SYRE
Kid Droid

Reg.datum: okt 2011

Operatör: Telenor
Telefon: Samsung Galaxy S IV

Launcher: Nova Launcher

Tack: 28
Tackad 9 ggr i 5 inlägg
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av pj87 Visa inlägg
Har jag inte sett iaf utan tycker den är snabbare å stabilare, men seriöst en ½ sec? vad hinner du göra under den tiden?
Visste väl att någon skulle fråga det, hehe. Nä, ingenting alls egentligen, men det är bara tråkigt med en uppdatering när det blir sämre.

Dessutom har hela min lur krånglat lite senaste veckan och tänkte om det kanske var luren det var fel på och inte uppdateringen, och det ser ju faktiskt ut som att det Kan vara så.
SYRE är inte uppkopplad   Svara med citat
Svara

Ämnesverktyg Sök i det här ämnet
Sök i det här ämnet:

Avancerad sökning
Visningsalternativ

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är

Forumhopp

Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 09:32.

Serverdrift och kapacitet levereras från ipeer.

Design By: Miner Skinz.com