![]() |
|
|
#46 - (Permalink) |
|
Baby Droid
Reg.datum: aug 2010
Operatör: Tele2 Telefon: Google Galaxy Nexus ROM: Jellybean 4.1 Tack: 3
Tackad 0 ggr i 0 inlägg
|
Tack för hjälpen! |
|
|
|
|
|
#47 - (Permalink) |
|
Baby Droid
Reg.datum: aug 2011
Operatör: Telenor Telefon: Sony Ericsson ray ROM: Original Tablet: Sony Tablet S Tack: 10
Tackad 3 ggr i 3 inlägg
|
Såg att Acer dragit tillbaka OTA uppdateringen till ICS.....
Skulle tydligen vara pga tekniska problem? |
|
|
|
|
|
#48 - (Permalink) |
|
Baby Droid
Reg.datum: aug 2010
Operatör: Halebop Telefon: Samsung Galaxy S III ROM: original 4.1.2 Launcher: nova Tablet: Acer Iconia Tack: 0
Tackad 2 ggr i 2 inlägg
|
Min funkar fint!
|
|
|
|
|
|
#49 - (Permalink) |
|
Baby Droid
Reg.datum: jul 2010
Operatör: Telia Telefon: Samsung Galaxy S IV ROM: Original 4.2.2 Tablet: a700 Tack: 17
Tackad 2 ggr i 2 inlägg
|
ok, vad är det som gör att de gör det? Det som jag har upplevt så här länge är att den fungerar mycket bättre, dock utan svensk menyspråk dock.
|
|
|
|
|
|
#50 - (Permalink) |
|
Baby Droid
Operatör: Telenor Telefon: Sony Ericsson ray ROM: Original Tablet: Sony Tablet S Tack: 10
Tackad 3 ggr i 3 inlägg
|
Det gällde uppenbart inte USA och EU.... :-D
Jag har uppdaterat och det funkar kanon! |
|
|
|
|
|
#51 - (Permalink) |
|
Baby Droid
Reg.datum: feb 2011
Operatör: Telia Telefon: Samsung Galaxy S II ROM: Orginal Launcher: SPB Shell 3D Tablet: Acer Iconia Tack: 0
Tackad 0 ggr i 0 inlägg
|
min funkar ganska bra så länge jag använder plattan...så fort jag lämnar den ifrån mig nån minut så stängs den av helt...konstigt, men så var det inte innan uppdatering... det verkar vara något med viloläge...nån mer som hade samma problem
|
|
|
|
|
|
#52 - (Permalink) |
|
Baby Droid
Tackad 3 ggr i 3 inlägg
|
Det verkar vara som så att det är ett par faktorer som inverkar på hur bra den funkar efter uppgraderingen till ICS.
Om man varit och fifflat med systemet så kan det skita sig, om man har ett no name SD kort så kan det också skita sig, men det verkar som om det främsta skälet är att man har så ofantligt många appar..... Jag rensade ur min ordentligt och gjorde ett "soft reset" innan jag installerade ICS. |
|
|
|
![]() |
| Ämnesverktyg | Sök i det här ämnet |
| Visningsalternativ | |
|
|