Tillverkares uppdateringar

Diskussion i 'Allmänt' startad av Droid55, 30 aug 2014.

  1. Droid55

    Droid55 Guest

    Hur snabba/långsamma är tillverkare med uppdateringar? Om vi skulle göra en rangordningslista, hur skulle den se ut? Snabbast är väl Google med Nexus-enheterna men bortsett från Nexus, hur placera sig övriga tillverkare? Samsung, LG, Motorola, HTC, Sony...
     
  2. appel

    appel Professional Droid Medlem

    Blev medlem:
    13 aug 2009
    Inlägg:
    2 114
    Mottagna gillanden:
    123

    MINA ENHETER

  3. Adde.k

    Adde.k Youth Droid Medlem

    Blev medlem:
    10 apr 2012
    Inlägg:
    173
    Mottagna gillanden:
    9

    MINA ENHETER

    Samsung och HTC är sjuuuuukt långsamma....

    Skickat från min GT-N7105 via Tapatalk
     
  4. Claes B

    Claes B Youth Droid Medlem

    Blev medlem:
    4 maj 2010
    Inlägg:
    191
    Mottagna gillanden:
    39
    Telefon:
    Pixel 4

    MINA ENHETER

    Telefon:
    Pixel 4
    Telefon 2:
    Pixel
    Samsung kanske, HTC är ju en av de snabbaste den senaste tiden.
    Vilket även länken i inlägget innan ditt visade, även här i Sverige var ju HTC bland de snabbaste även om det tog mer än en månad sist gång,
     
  5. Adde.k

    Adde.k Youth Droid Medlem

    Blev medlem:
    10 apr 2012
    Inlägg:
    173
    Mottagna gillanden:
    9

    MINA ENHETER

    Okej, HTC var iaf långsamma förr (på sensation-tiden)

    dock inte i samma liga som samsung..

    Skickat från min GT-N7105 via Tapatalk
     
  6. Android Expert

    Android Expert Infant Droid Medlem

    Blev medlem:
    3 jan 2015
    Inlägg:
    14
    Mottagna gillanden:
    0
    Nexus : Getting a Google Nexus device is the surest way to guarantee you get Android upgrades early and often.

    Motorola : Getting a Motorola phone is a great way to get fast and frequent updates. An unlocked Moto flagship is the best way to go, though the carrier-connected models tend to receive reasonably speedy deliveries as well. The Verizon Droid phones are a step behind the pure Moto phones but still a long way ahead of most manufacturers' devices.

    HTC : HTC's making it clear that it takes upgrades seriously these days. Timing is always going to vary based on carrier, but if you buy an HTC flagship, you should get a major OS update within a few months (give or take) of its release.

    Samsung : Samsung's not going to set any records for promptness, and it's anything but communicative -- but if you don't mind the waiting and the uncertainty, it tends to do a decent job at getting its devices upgraded. Eventually.

    LG : At this point, you should really buy an LG device only if you're content with its current software configuration. You might get an upgrade at some point, but there's no guarantee -- and there's a good chance you'll be waiting in the dark for a very long time.

    Sony : If you buy a Sony device, you'd better be prepared to be patient. Odds are, we'll all be talking about the next major Android update by the time you get your hands on this one.
     
  7. Ascii

    Ascii Android Expert Medlem

    Blev medlem:
    23 nov 2010
    Inlägg:
    10 163
    Mottagna gillanden:
    3 148

    MINA ENHETER

    Klippt från följande länk: http://www.computerworld.com/article/2692104/android-upgrades.html

    Lite credit skadar inte att ge. :)
     
  8. Android Expert

    Android Expert Infant Droid Medlem

    Blev medlem:
    3 jan 2015
    Inlägg:
    14
    Mottagna gillanden:
    0