![]() |
|
|
#1 - (Permalink) |
|
Baby Droid
Reg.datum: maj 2010
Tack: 0
Tackad 0 ggr i 0 inlägg
|
Skall till SPanien i nästa vecka och det är dyrt att surfa utomlands. Detta borde lösas lätt med kontantkort och bra dataplan. Några förslag på kort/operatör gärna med pris. Tackar |
|
|
|
|
|
#2 - (Permalink) |
|
Senior Droid
Reg.datum: maj 2010
Tack: 24
Tackad 119 ggr i 98 inlägg
|
Det diskuterades häromdagen också. Sök på spanien så hittar du nog den andra tråden.
|
|
|
|
|
|
#3 - (Permalink) | |
|
Teen Droid
Reg.datum: jul 2010
Telefon: Samsung Galaxy S III ROM: Stock Launcher: ADW Ex Tablet: ZTE Light m. CM7 Tack: 119
Tackad 110 ggr i 66 inlägg
|
Citat:
Jamen just det... det var ju den tråden jag var inblandad i: http://www.swedroid.se/forum/showthread.php?t=11584
|
|
|
|
|
|
|
#4 - (Permalink) |
ModeratorReg.datum: jun 2009
Operatör: Telenor Telefon: Sony Xperia Z ROM: Stock Tablet: ASUS Transformer Tack: 12
Tackad 149 ggr i 104 inlägg
|
Flyttar till operatörer
![]() Ägare till den första brickade svenska HTC magic?? Stolt före detta ägare till en smält HTC magic!! Numera ägare till Sony Xperia Z Add me on Google+ HTC Magic-->Acer liquid-->HTC Desire/Motorola Milestone-->ip4-->Samsung Galaxy s2-->HTC One X-->Sony Xperia Z |
|
|
|
|
|
#5 - (Permalink) | |
|
Teen Droid
Telefon: Samsung Galaxy S III ROM: Stock Launcher: ADW Ex Tablet: ZTE Light m. CM7 Tack: 119
|
Alltså.. jag vet att man som moderator tar besluten och allt det där, så jag vill absolut inte vara kaxig när jag undrar om du verkligen läst denna post:
http://www.swedroid.se/forum/showthread.php?t=10995 Citat:
|
|
|
|
|
|
|
#6 - (Permalink) |
|
Kid Droid
Reg.datum: apr 2010
Operatör: Tre Telefon: Samsung Galaxy S III Tablet: Nexus 10 Tack: 17
Tackad 4 ggr i 4 inlägg
|
Hej!
Jag är i spanien nu och köpte ett kontantkort med yoigo i en the phone house butik som jag kör med nu. Kortet "kostade" 20 euro, men dessa kan du använda sedan = saldo. Det finurliga med detta kort är att det är maxtaxa på mobilsurf på 1,20 euro per dag så du kan surfa som en tok i 20/1,20 dagar för 20 euro! Jag har bra täckning och får bra fart. Dessutom fungerar både betal apps delen av Market och Google navigation i spanien. Tack med passet till butiken. |
|
|
|
|
|
#7 - (Permalink) | |
|
Teen Droid
|
Citat:
Men för trådskaparen - som inte har köpt än: Carrefour är bättre om du har en sådan butik inte alltför långt bort (Phonehouse brukar det finnas fler av), där har du en maxtaxa för surf på 59cent/dag - som jag skrev om här |
|
|
|
|
![]() |
| Ämnesverktyg | Sök i det här ämnet |
| Visningsalternativ | |
|
|