Bluetooth Headset (Jabra Stealth)

Diskussion i 'P9-serien' startad av nikjensie, 24 jul 2016.

  1. nikjensie

    nikjensie Teen Droid Medlem

    Blev medlem:
    9 okt 2009
    Inlägg:
    361
    Mottagna gillanden:
    36

    MINA ENHETER

    Hej på er!
    Har haft min P9 Plus i ett par veckor nu och är verkligen supernöjd om det vore för två saker...
    Den mest primära är att under telefonsamtal med ett Jabra Stealth så kopplas headsetet bort och kommer tillbaka efter 10 sekunder då och då, sporadiskt.... Ingen annan som upplever detta? Tar jag ett samtal med min iPhone så händer INTE detta, det vill säga det är inte headsetet.

    Nummer två, har skaffat ett Ideal of Sweden fodral som är helt fantastiskt, om jag bara kunde aktivera skärmen på ett smidigt sätt utan att använda fingeravtrycksläsaren eller power button... Tips?

    //Niklas
     
  2. nikjensie

    nikjensie Teen Droid Medlem

    Blev medlem:
    9 okt 2009
    Inlägg:
    361
    Mottagna gillanden:
    36

    MINA ENHETER

    Hej på er!
    Blir tokig... Är nu inne på en VIE-L29 efter ett tag med min VIE-L09... Trodde bytet skulle eliminera detta problem med att Bluetooth faktiskt blir disablat i cirka 5 sekunder för att sedan själv enablas och få tillbaka BT-kopplingar... har en Huawei Watch och därmed Android Wear installerat som jag misstänker är boven... Är det ingen annan som upplever samma?


    //Niklas
     
  3. Fredriks

    Fredriks Android Medlem

    Blev medlem:
    9 jun 2010
    Inlägg:
    6 212
    Mottagna gillanden:
    2 166

    MINA ENHETER

    När det händer är din telefon kopplad till wifi på samma gång headset är kopplat till telefonen?
     
  4. nikjensie

    nikjensie Teen Droid Medlem

    Blev medlem:
    9 okt 2009
    Inlägg:
    361
    Mottagna gillanden:
    36

    MINA ENHETER

    Nej.... Händer ute på stan... På bussen... Varsom...

    //Niklas