Chrome/Allt visas

Diskussion i 'Galaxy S8+ - Allmänt' startad av bennolenno, 28 jul 2017.

  1. bennolenno

    bennolenno Kid Droid Medlem

    Blev medlem:
    10 apr 2012
    Inlägg:
    60
    Mottagna gillanden:
    26

    MINA ENHETER

    Inte en aning om detta är ett S8 problem. Antagligen inte. Men frågar ändå då jag inte haft problemet på nån av mina andra telefoner.

    När jag använder chrome och är på inne wikipedia så är alla "underavdelningar" på artikeln "öppnade". Alltså, jag ser all text som finns hela sidan. Så det blir ju ett satans scrollande istället för att öppna den rubrik jag vill läsa under.

    Är jag inne på exempelvis sillybloggen så är det expanderat så jag ser alla kommentarer, istället för att som det brukar vara - man expanderar om man vill se kommentarerna.

    Som sagt, är säkerligen inte ett S8 problem. Men tar tacksamt emot lösning om något upplevt något liknande.

    TILLÄGG: Provat med samsungs internet browser. Samma sak.

    KAN NÅN VÄNLIG SJÄLV GÅ IN PÅ RANDOM WKIPEDIASIDA och berätta om sidan visas med alla sektioner/avsnitt öppna eller stängda? Så jag vet om det ens är nån mening att försöka lösa detta. Kanske helt enkelt är öppna sektioner på s8+?

    Tack på förhand
     
    Last edited: 30 jul 2017
  2. kallemyran

    kallemyran Adult Droid Medlem

    Blev medlem:
    5 okt 2010
    Inlägg:
    560
    Mottagna gillanden:
    80

    MINA ENHETER

    Under inställningar finns beta. Väljer du den finns expandera alla avsnitt.. [​IMG]
     
  3. bennolenno

    bennolenno Kid Droid Medlem

    Blev medlem:
    10 apr 2012
    Inlägg:
    60
    Mottagna gillanden:
    26

    MINA ENHETER

    Verkar ju helt klart vara vad jag söker. Men detta förutsätter att man har någon form av konto/login på wikipedia? Vilket jag inte har.
     
  4. kallemyran

    kallemyran Adult Droid Medlem

    Blev medlem:
    5 okt 2010
    Inlägg:
    560
    Mottagna gillanden:
    80

    MINA ENHETER

    Jag var heller inget konto och det alternativet finns för mig!? Kommer du inte åt den eller har du inte provat.
     
  5. bennolenno

    bennolenno Kid Droid Medlem

    Blev medlem:
    10 apr 2012
    Inlägg:
    60
    Mottagna gillanden:
    26

    MINA ENHETER

    Sorry, jag som är lite trög. Var tvungen att klicka i "beta" för att det alternativet skulle komma upp. Men det gjorde tyvärr ingen skillnad. Mitt problem är ju att mina avsnitt redan är expanderade. Vill inte att de ska vara det.

    Är inte heller enbart på wikipedia, på många sidor är alla kommentarer till artiklar expanderade.
     
    bernard gillar detta.
  6. kallemyran

    kallemyran Adult Droid Medlem

    Blev medlem:
    5 okt 2010
    Inlägg:
    560
    Mottagna gillanden:
    80

    MINA ENHETER

    Ja jag är lite trög jag också. Skulle naturligtvis sagt att du skulle prova att toggla den där funktionen, men det har du troligen gjort nu så då är det over and out från mig
     
    bernard gillar detta.
  7. bennolenno

    bennolenno Kid Droid Medlem

    Blev medlem:
    10 apr 2012
    Inlägg:
    60
    Mottagna gillanden:
    26

    MINA ENHETER

    Sorry för bump.

    Kan nån vänlig själv gå in på random wikipediasida med sin s8+ och berätta om sidan visas med alla sektioner/avsnitt öppna eller stängda? Så jag vet om det ens är nån mening att försöka lösa detta. Kanske helt enkelt är öppna sektioner på s8+?

    Tack på förhand
     
  8. Herrputte

    Herrputte Teen Droid Medlem

    Blev medlem:
    30 maj 2015
    Inlägg:
    466
    Mottagna gillanden:
    271
    Telefon:
    Rogphone 2/iphone 12pro

    MINA ENHETER

    Telefon:
    Rogphone 2/iphone 12pro
    Telefon 2:
    ett otal olika
    Platta:
    Galaxy tab a (2016)
    I Chrome för mig så är alla sektionerna öppna på Wikipedia.
     
  9. Mippzilla

    Mippzilla Infant Droid Medlem

    Blev medlem:
    4 jul 2017
    Inlägg:
    9
    Mottagna gillanden:
    4
    testade och det är nog relaterat till Wikipedia Hade inte BETA aktiverat. Slog på den samt kryssade i expandera och då fick jag den funktionen. Slog av och och startade om Chrome, då var den sida jag testat på fortfarande expanderad, men ev. nya jag tog upp var ok. I Samsung browsern var alla sidor "oexpanderade"