Fråga: Garanti

Diskussion i 'Xperia Z3 Compact - Allmänt' startad av Herrputte, 19 aug 2016.

  1. Herrputte

    Herrputte Teen Droid Medlem

    Blev medlem:
    30 maj 2015
    Inlägg:
    466
    Mottagna gillanden:
    271
    Telefon:
    Rogphone 2/iphone 12pro

    MINA ENHETER

    Telefon:
    Rogphone 2/iphone 12pro
    Telefon 2:
    ett otal olika
    Platta:
    Galaxy tab a (2016)
    Har ett lyxproblem, garantin på min z3c går ut om drygt en månad, men telefonen funkar perfekt. Inga problem med sprickor osv. Luckor har jag dock köpt nya pga idogt dykande i saltvatten.

    Vad ska jag kolla efter?
     
  2. drzap

    drzap Senior Droid Medlem

    Blev medlem:
    24 jan 2010
    Inlägg:
    1 505
    Mottagna gillanden:
    1 059

    MINA ENHETER

  3. snozan

    snozan Youth Droid Medlem

    Blev medlem:
    4 sept 2011
    Inlägg:
    110
    Mottagna gillanden:
    10
    Operatör:
    Telenor
    Telefon:
    Z3 Compact

    MINA ENHETER

    Operatör:
    Telenor
    Telefon:
    Z3 Compact
    Förstår inte frågeställningen? Du har en felfri telefon, men vill hitta ett fel för att få ut en ny?
     
    jnsson gillar detta.
  4. Herrputte

    Herrputte Teen Droid Medlem

    Blev medlem:
    30 maj 2015
    Inlägg:
    466
    Mottagna gillanden:
    271
    Telefon:
    Rogphone 2/iphone 12pro

    MINA ENHETER

    Telefon:
    Rogphone 2/iphone 12pro
    Telefon 2:
    ett otal olika
    Platta:
    Galaxy tab a (2016)
    Nej inte så jag menar, användningsområden skiljer sig från folk till folk så om jag tex som inte lyssnar på musik och lever i tron att telefonen är felfri medans det kanske är ett så pass vanligt fel som "alla" känner till så vill jag ha reda på det innan garantin går ut.

    Kör denne nu som daily driver intensivt för att hitta eventuella fel. Hittar dock inget. (kameran är ju såklart halvkass på typiskt sonysätt men har andra mobiler att fota med så jag lider inte av det)

    Måste dock säga att senaste uppdateringen gjorde denne mycket trevlig igen. Skön lur.