Säljes: HPH NT-V6 4GB/32GB Android/Linux TV BOX

Diskussion i 'Arkiverade annonser' startad av Gilgamesh, 31 mar 2015.

Trådstatus:
Stängd för vidare inlägg.
  1. Gilgamesh

    Gilgamesh Professional Droid Medlem

    Blev medlem:
    20 dec 2009
    Inlägg:
    3 236
    Mottagna gillanden:
    1 618
    Operatör:
    3, 3Flexibel Obegränsat
    Telefon:
    PIXEL 8 PRO 256GB

    MINA ENHETER

    Operatör:
    3, 3Flexibel Obegränsat
    Telefon:
    PIXEL 8 PRO 256GB
    Tjena

    Jag har detta monster till Android TV box, vart lite overkill för mig som enbart streamar Plex så ska använda en mindre kraftfull, men perfekt till dig som vill köra Linux då möjligheten till Dual boot finns, alternativt om man bara vill köra Linux på den.

    Denna skiljer sig från andra RK3288 boxar då den kör ett snabbt Samsung eMMC chip så allt flyter på riktigt bra, kvalité rakt igenom, Quad-Core 1.8GHz, 32GB lagring + microSD, samt hela 4GB RAM gör att du aldrig behöver oroa dig för att RAM tar slut, sitter på över 3GB ledigt för det mesta (min användning), kör ett WiFi ac chip samt Gigabit nätverk, HDMI IN samt HDMI UT.

    Ett annat plus är den riktigt fina supporten från tillverkaren, är aktiv medlem i Freaktab forumet så minsta lilla problem så hjälper dom till utan problem, tex om man upptäcker någon bugg i systemet så kollar de upp det och släpper ny programvara, inte alla som erbjuder detta!

    köpt direkt från tillverkaren via aliexpress, då dollarn gått upp så ligger den på ca 1700kr just nu + eventuell tull, moms som man bör räkna med, jag accepterar bud från 1500kr och då slipper ni chansa på högre kostnader (tull, moms osv) samt väntetiden, den är i total nyskick då den knappt använts. frakt tillkommer om den ska skickas. byte kan vara intressant beroende på vad det är för något, kom med förslag.

    http://www.aliexpress.com/store/pro...ith-HDMI-IN-function/1494386_32218541478.html
     
    Last edited: 31 mar 2015
Trådstatus:
Stängd för vidare inlägg.