1. Registrera ett konto och bli del av Sveriges förmodligen trevligaste och mest hjälpsamma community.
    Stäng notis

Diskussion: HTC U11 allmänt

Diskussion i 'HTC U11' startad av MathiasM, 20 apr 2017.

Taggar:
  1. Metalsharp

Metalsharp Teen Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    33
    Där har jag inte läst särskilt mycket men borde vara ganska snarlikt mot andra telefoner med SD 835. Den har ju visserligen inte Bluetooth 5 än iaf men även det ryktas ju vara påväg med mjukvara.

Spode gillar detta.
  2. Hellberg

Hellberg Teen Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    17
    Operatör:
    Telenor
    Telefon:
    HTC U11

MINA ENHETER

Operatör:
    Telenor
    Telefon:
    HTC U11
    Platta:
    Samsung Galaxy Tab S 10.5
    Jag kör med ett par Sennheiser Momentum Wireless (over ear) och tycker ljudet via Bluetooth (med aptx) på U11:an är riktigt bra, tyckte det kändes snäppet bättre än S7an med samma lurar (kan vara inbillning dock). Om man kör med lurar som inte har aptx-stöd antar jag att det blir sämre dock, men förmodligen ingen skillnad mot andra telefoner.

Finns dock annat som var bättre med bluetooth på S7:an, när jag körde den till bilstereon så kunde jag bläddra bland spellistor etc i Google music direkt på skärmen i bilen men U11:an klarar inte detta. Förmodar att det kanske fixas i Android O sen.

Spode och bernard gillar detta.
  3. H3dlund

H3dlund Kid Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    2
    Operatör:
    Telia
    Telefon:
    HTC ONE M8

MINA ENHETER

Operatör:
    Telia
    Telefon:
    HTC ONE M8
    Kikat lite på detta under kvällen, på Ebay kan man få tag på den värre versionen ca 2 000:- billigare än den svenska versionen.

http://www.ebay.co.uk/itm/HTC-U11-D...hash=item1c8c9e6a12:m:mQhZdey6BvB_JYy5XHE9kbA

Det är bara ändra till svenska och köra på som vanligt? Lockande att beställa, dödade precis min One M8 idag efter 3,5 års trogen tjänst. :neutral:

Laddar...