Huawei mediapad 2 10.1

Diskussion i 'Huawei' startad av m.fall, 24 nov 2016.

  1. m.fall

    m.fall Baby Droid Medlem

    Blev medlem:
    18 jan 2015
    Inlägg:
    15
    Mottagna gillanden:
    1
    Hej!
    Köpte en huawei mediapad 2 10.1 i somras, då den var relativt nysläppt och med riktigt tilltalande specifikationer. Nöjd efter några månaders användning och kvalitetsmässigt känns den ljusår bättre än samsungs premiumplatta jag hade dessförinnan,som mest var på verkstad tills garantin gick ut. Batteritiden är fenomenal för att nämna något som sticker ut i jämförelse med liknande produkter jag tidigare använt.
    Finns det nån annan här som använder denna huawei platta? Undrar om den inte borde uppdaterats till android 6.0 vid det här laget, nuvarande 5.0 känns föråldrat på såpass ny platta?
    Inte hittat någon tråd om denna platta,vilket jag tycker den förtjänar..En egen Huawei kategori så att säga, märket är såpass stort och växande
    Mvh
     
    Lehning gillar detta.
  2. huffe

    huffe Teen Droid Medlem

    Blev medlem:
    31 mar 2010
    Inlägg:
    265
    Mottagna gillanden:
    80

    MINA ENHETER

    Nu har jag inte stenkoll på 10" men har läst lite i förbifarten då jag äger en 8". Om jag förstått saken rätt så finns det betaprogram för både 10" och 8" varianten. För 8" varianten har de börjat uppdatera till 6.0 i asien sedan någon månad tillbaka. Finns även uppdatering att ladda hem som är för europaversionen. Har du inte redan varit inne på xda så är mitt tips att kolla igenom trådarna där.

    Hade kontakt med svenska supporten gällande 8" och där hade de inte en aning om nåt.