1. Fello: Just nu! Dubbel Surf på alla abonnemang med minst 8 GB surf! T.ex. 8 GB blir 16 GB för 165 kr/mån. Alla Dubbel Surf-abonnemang hittar du på Fello.se
    Stäng notis
  2. Samsung-nyheter: S24 Ultra | S24/24 Plus
    Stäng notis
  3. Registrera ett konto hos Sveriges trevligaste techcommunity!
    Stäng notis
  4. Stäng notis
  5. Stäng notis
  6. Stäng notis
  7. Stäng notis

krediterad inom garantin?

Diskussion i 'Återförsäljare och tillverkare' startad av micke.sg, 27 nov 2023.

  1. micke.sg

    micke.sg Baby Droid Medlem

    Blev medlem:
    25 nov 2012
    Inlägg:
    26
    Mottagna gillanden:
    19
    Operatör:
    Halebop
    Telefon:
    Galaxy Note 1

    MINA ENHETER

    Operatör:
    Halebop
    Telefon:
    Galaxy Note 1
    Köpte en produkt på rea. skickade in den inom garantin, höll inte utlovade specs. produkten skulle hålla up till ett år på ett batteri, fick byta varannan månad typ. men https://www.komplett.se/ ville kreditera mig istället för att skicka likvärdig produkt. Är det vanligt att företag gör så? köpte produkten på rea, likvärdig produkt kostar mer. De säger att produkten har utgått så finns inget alternativ.
    De säger att det finns ingen likvärdig produkt, för att den har ett annat artikelnummer? tycker att det är lite märkligt. Har inte haft så mycket med Komplett att göra tidigare. Skickade in den den 24 oktober fick svar idag 5 veckor typ..
     
  2. tag

    tag Professional Droid Medlem

    Blev medlem:
    29 jul 2013
    Inlägg:
    2 552
    Mottagna gillanden:
    1 619
    Operatör:
    Fello
    Telefon:
    Pixel 8 Pro

    MINA ENHETER

    Operatör:
    Fello
    Telefon:
    Pixel 8 Pro
    Det har rätt och kreditera beloppet du köpte den för, om produkten du har köpt har utgått från sortimentet, och likvärdiga produkter är dyrare då du köpt den på rea.

    Alternativet är att du får en likvärdig produkt men du får betala mellanskillnaden. Det här valet har jag gjort hos Inet när jag har stött på samma problem, eller passad på uppgradera mig så bruka jag få en faktura från Inet med 10 eller 20 dagar och betala rest beloppet.
     
    Last edited: 27 nov 2023
    CABBAN05, katho och Pfefe gillar detta.