Fråga: Lockscreen undran

Diskussion i 'Galaxy S5 - ROM-filer och utveckling' startad av Rosén78, 4 mar 2015.

  1. Rosén78

    Rosén78 Adult Droid Medlem

    Blev medlem:
    13 dec 2010
    Inlägg:
    640
    Mottagna gillanden:
    400
    Operatör:
    Telenor
    Telefon:
    Google Pixel 8 Pro

    MINA ENHETER

    Operatör:
    Telenor
    Telefon:
    Google Pixel 8 Pro
    Övrigt:
    Samsung Galaxy Watch 6 44mm
    Hej på er alla.
    Jag sitter och läser runt lite nu,och undrar om det finns en lockscreen,som är precis som lollipop original.
    Har testat jag vet ej hur många olika nu,men ingen som funkar som originalen.
    Vill inte roota luren och lägga in en GPE eller aosp rom för enbart denna sak.

    Dom som finns att installera efterliknar lollipops rätt så bra,men inte fullt ut.
    Jag vill ha en ,som när man drar fingret uppåt,så ska klockan förminskas.

    Ja jag vet att det bara är små saker,att jag kan roota eller köpa rätt lur osv,så spydiga kommentarer undanbedes.
    Jag gillar att pilla och få luren som jag vill,och nu är det detta som jag letar efter och hoppas att någon snäll kan hjälpa mig med detta. Om det ens är möjligt utan root osv

    Har nu luskat mera, och vet att det är lollipops original lockscreen jag vill ha, men går den att få den genom en rom, och går det att få den att funka om jag nu kör utan root mm?
    Tack på förhand
     
    Last edited: 22 mar 2015
  2. Rosén78

    Rosén78 Adult Droid Medlem

    Blev medlem:
    13 dec 2010
    Inlägg:
    640
    Mottagna gillanden:
    400
    Operatör:
    Telenor
    Telefon:
    Google Pixel 8 Pro

    MINA ENHETER

    Operatör:
    Telenor
    Telefon:
    Google Pixel 8 Pro
    Övrigt:
    Samsung Galaxy Watch 6 44mm
    Löste det själv.
    Finns en lockscreen på XDA som heter Smartlockscreen,den är precis som Lollipops original lockscreen. Sök där den som vill veta mera