Problem: Mammas Honor 8 död...

Diskussion i 'Honor' startad av linusmasser, 4 apr 2017.

  1. inact_0018

    inact_0018 Teen Droid Inaktiverad

    Blev medlem:
    21 jul 2016
    Inlägg:
    443
    Mottagna gillanden:
    255

    MINA ENHETER

    Gått 15 dagar sedan sista inlägget. Hur gick det? Vad sa Huawei? Uppdatera oss mer än gärna!
     
    bernard gillar detta.
  2. bernard

    bernard Droidmin Moderator

    Blev medlem:
    14 maj 2009
    Inlägg:
    40 765
    Mottagna gillanden:
    44 765
    Operatör:
    Tre+Fello
    Telefon:
    Pixel 7 Pro+iPhone 13 mini

    MINA ENHETER

    Operatör:
    Tre+Fello
    Telefon:
    Pixel 7 Pro+iPhone 13 mini
    ROM:
    Stock
    Platta:
    Watch Series 7
    Övrigt:
    Huawei Watch GT (2019)
    Ja, hade helt klart varit intressant att veta vad som hände :)
     
  3. inact_0018

    inact_0018 Teen Droid Inaktiverad

    Blev medlem:
    21 jul 2016
    Inlägg:
    443
    Mottagna gillanden:
    255

    MINA ENHETER

    Dels för att jag är nyfiken, men även för att andra som blir "akter-skjutna" av oseriösa aktörer kan få råd & tips på hur man går vidare!

    Jag hade tyckt att det kändes bra att hitta såna här trådar om man själv råkat ut för något. Man känner sig inte så ensam längre.

    Sen är jag så sjuuukt trött och arg på företag som inte tar sitt ansvar, bollar ansvaret vidare eller helt enkelt bara inte bryr sig!
     
    bernard gillar detta.
  4. Cash

    Cash Teen Droid Medlem

    Blev medlem:
    11 nov 2016
    Inlägg:
    293
    Mottagna gillanden:
    144

    MINA ENHETER


    Det finns det många anledningar för. Bland annat handläggningskostnader, att det visar sig att Elgiganten inte gjort allt by the book och att de helt enkelt struntar i lag och rätt.
     
  5. linusmasser

    linusmasser Baby Droid Medlem

    Blev medlem:
    20 apr 2011
    Inlägg:
    18
    Mottagna gillanden:
    3

    MINA ENHETER

    Hej,

    Elgiganten stod på sig och hävdade att både verkstaden och Huawei säger att felet är kundorsakat. De kan inte avgöra om min mor är kapabel att roota telefonen säger de. Jag har försökt få mer bevis från dem, men inget ännu. Mamma tröttnade på att vänta så hon har löst ut telefonen. De får det på hemförsäkringen, så "bara" 1500 i självrisk. Tycker det är riktigt dåligt av dem. Kommer nog inte att handla mer hos den kedjan...

    Tack för alla tips!

    //Linus
     
  6. wenom666

    wenom666 Professional Droid Medlem

    Blev medlem:
    8 nov 2011
    Inlägg:
    2 674
    Mottagna gillanden:
    1 513
    Operatör:
    Comviq
    Telefon:
    Oneplus Nord 2

    MINA ENHETER

    Operatör:
    Comviq
    Telefon:
    Oneplus Nord 2
    Kan va värt att vända sig till ARN, om man har tid och ork.
     
    jnsson gillar detta.