1. Fello: Just nu! Dubbel Surf på alla abonnemang med minst 8 GB surf! T.ex. 8 GB blir 16 GB för 165 kr/mån. Alla Dubbel Surf-abonnemang hittar du på Fello.se
    Stäng notis
  2. Samsung-nyheter: S24 Ultra | S24/24 Plus
    Stäng notis
  3. Registrera ett konto hos Sveriges trevligaste techcommunity!
    Stäng notis
  4. Stäng notis
  5. Stäng notis
  6. Stäng notis
  7. Stäng notis

MP3 spelare - liten, bra, billig? China?

Diskussion i 'Mediaenheter & TV-apparater' startad av wrkdrojd, 10 maj 2015.

  1. wrkdrojd

    wrkdrojd Teen Droid Medlem

    Blev medlem:
    16 apr 2013
    Inlägg:
    289
    Mottagna gillanden:
    57

    MINA ENHETER

    Hej!

    Jag letar efter något så unikt som en MP3 spelare, tänk er ett alternativ till iPod Nano. Jag behöver inte lika stor skärm.

    Tanken är att jag löper en del och uppskattar då faktiskt en spelare som är offlinebaserad, lättvikt gentemot min telefon men ändå hyggligt ljud.

    Om jag t.ex. snurrar in på Aliexpress eller dylika sidor så finns det tusentals åter tusentals spelare. Är det någon som har tips på en i 30-60$ klassen?
     
  2. WarSpaz

    WarSpaz Youth Droid Medlem

    Blev medlem:
    10 aug 2011
    Inlägg:
    214
    Mottagna gillanden:
    90

    MINA ENHETER

    Mitt förslag är sandisk sansa clip. Riktigt bra ljud, speciellt om man drar in programvaran rockbox. Går expandera minne med micro SD och batteritiden är schysst. Enda egentliga skillnaden mellan clip och clip zip är färgskärmen på clip zip vilket påverkar batteritiden något negativt, så mitt tips är vanliga clip+. Dessa går köpa billigt på eBay och även relativt billigt i svenska butiker. Bara kolla prisjakt [emoji2]