Köpes: Oneplus One

Diskussion i 'Arkiverade annonser' startad av Arju, 2 sept 2015.

Trådstatus:
Stängd för vidare inlägg.
  1. Arju

    Arju Teen Droid Medlem

    Blev medlem:
    25 jun 2013
    Inlägg:
    489
    Mottagna gillanden:
    268
    Operatör:
    Vimla!
    Telefon:
    Google Pixel

    MINA ENHETER

    Operatör:
    Vimla!
    Telefon:
    Google Pixel
    ROM:
    Dirty Unicorns
    Info:
    Nova Launcher Prime
    Hej Swedroidare!

    Jag söker en Oneplus One som jag kan köpa. Nu när Oneplus 2 är här så hoppas jag att jag kan hitta en Oneplus One till en rimlig pris (ingen fantasi priser please, annars köper jag heller en ny en via deras hemsida.)

    Kravet är att den är i pedantisk skick, dvs ingen repor, kantstöt, eller andra skavanker. Den ska inte ha repor eller skavmärken på silverramen och ingen repor eller märken på skärmen. Den ska inte ha repor eller skav på metallen runt kameran och på kamera linsen med.
    Och den ska vara en internationell modell (köpt från Oneplus sin hemsida) och inte en china/color OS/flashad modell.

    Rootad går bra. Repor på baksidan av Sandstone/silk white materialet går bra i och med att den kan bytas ut men på allt annat måste den vara i pedantisk skick.

    Men som sagt, har du en i nyskick så är jag villig att betala upp till 2200kr (kanske mer eller mindre om det är 16gb modellen eller beroende på skick.)

    Jag har inte bråttom och uppskattar bilder på luren innan jag köper. Jag väljer själv vem jag önskar att köpa av och har du referenser här så är det en bonus.

    Jag har Swish.
     
    hickan gillar detta.
  2. elpapo

    elpapo Senior Droid Medlem

    Blev medlem:
    16 jun 2010
    Inlägg:
    1 353
    Mottagna gillanden:
    92

    MINA ENHETER

    Du har PM. :)
     
  3. Arju

    Arju Teen Droid Medlem

    Blev medlem:
    25 jun 2013
    Inlägg:
    489
    Mottagna gillanden:
    268
    Operatör:
    Vimla!
    Telefon:
    Google Pixel

    MINA ENHETER

    Operatör:
    Vimla!
    Telefon:
    Google Pixel
    ROM:
    Dirty Unicorns
    Info:
    Nova Launcher Prime
    Jag får tyvärr ställa av för denna gången på grund av ekonomiska skäl. Får försöka igen vi nästa lön.
     
Trådstatus:
Stängd för vidare inlägg.