Problem: Ouppväckbar Z3

Diskussion i 'Xperia Z3 - Allmänt' startad av EGGills, 23 dec 2015.

Taggar:
  1. EGGills

    EGGills Infant Droid Medlem

    Blev medlem:
    23 dec 2015
    Inlägg:
    2
    Mottagna gillanden:
    0
    Hej! Har nu fått problemet som jag sett några andra även haft men jag hittar ingen lösning på problemet.

    Idag trilla mobilen ur fickan när jag satt i soffan. Jag plockar upp den och trycker på powerknappen. Men inget händer. Jag håller inne ett längre tag men fortfarande är den stendöd. Så jag trycker på den gula knappen vid sd-kortet och när jag hållt inne i nån sekund så vibrerar mobilen till men inget mer händer. Då tar jag den och kopplar in den i laddaren och då kommer sony loggan upp och jag tänker att problemet är löst och att det bara var dåligt batteri. Men då kommer det laddbatteriet upp på skärmen och visar 80%. Jag håller återigen nere powerknappen men fortfarande är den stendöd. Har provat nu olika kombinationer med volym ner + power, volym upp + power, den gula knappen i 120 sek och inget händer. Den vägrar starta och det känns konstigt att den laddskärmen kommer upp och mobilen laddar som vanligt. Men reagerar ändå inte på uppstart...

    Är det någon som har ett svar? Jag prövade även att koppla upp den till sony Bridge men inget hände där heller....
     
  2. onroads

    onroads Teen Droid Medlem

    Blev medlem:
    21 maj 2011
    Inlägg:
    424
    Mottagna gillanden:
    100

    MINA ENHETER

    Du får köra total återställning i pc companion. Eller reparera vad det nu kallas.