Phab 2 Pro, sverigelansering?

Diskussion i 'Övriga Android-telefoner / Kina-telefoner' startad av Psilion, 7 nov 2016.

Taggar:
  1. Psilion

    Psilion Kid Droid Medlem

    Blev medlem:
    23 jul 2010
    Inlägg:
    96
    Mottagna gillanden:
    1

    MINA ENHETER

    Har hållit ögonen öppna på denna, då jag gillar stora telefoner och är lite nyfiken på att testa att koda AR appar.
    Och det verkar som en rätt ok telefon för pengarna även om man inte skulle få mycket använding för Tango:
    http://shop.lenovo.com/se/sv/smartphones/lenovo/phab2-pro/

    Var nästan på gång att beställa en från USA, då den släpptes där för några dagar sedan, men enligt sidan ovan är det så att den "kommer snart", så jag förmodar att den kommer gå att beställa från Lenovo Sverige åtminstone. Jag sett någon kommentar från någon som varit i kontakt med en Tysk Lenovo rep, och de ska skickas 15'e Nov från China, och kommer sedan vara framme 3-4 veckor efter det. Förhoppningsvis är det nått liknande som gäller för Sverige, annars är det ju oftast enkelt att beställa från Tyskland.

    Hittade dock inte en enda tråd om luren här, så jag förmodar inte många delar mitt sug?

    Lite intryck från ett par amerikaner som fått sina:

    View: https://www.reddit.com/r/Android/comments/5b8ier/phab_2_pro_first_impressions/
     
    bernard gillar detta.
  2. bernard

    bernard Droidmin Moderator

    Blev medlem:
    14 maj 2009
    Inlägg:
    40 766
    Mottagna gillanden:
    44 765
    Operatör:
    Tre+Fello
    Telefon:
    Pixel 7 Pro+iPhone 13 mini

    MINA ENHETER

    Operatör:
    Tre+Fello
    Telefon:
    Pixel 7 Pro+iPhone 13 mini
    ROM:
    Stock
    Platta:
    Watch Series 7
    Övrigt:
    Huawei Watch GT (2019)
    Häftigt. Jag är med rätt sugen på en, just för att få testa project tango lite närmare. Den tycks inte vara så fasligt dyr heller.
     
  3. LyttiZz

    LyttiZz Infant Droid Medlem

    Blev medlem:
    25 nov 2016
    Inlägg:
    9
    Mottagna gillanden:
    1
    Fick min idag, bor i Finland. Den blev tillgänglig på verkkokauppa.com även fast Lenovo Finland inte har lanserat den i Finland ännu. Jag har varit i kontakt med dem (Lenovo Finland) och de har sagt att den borde vara tillgänglig i slutet på november.

    Det första man märker när man plockar upp telefonen att den faktist är stor och tung, men jag har alltid gillat stora telefoner. Jag har haft en Z ultra tidigare som tyvärr skärmen sprack på.

    Det som kommer med i lådan är telefonen, laddare, micro-usb, JBL hörlurar och manual med sim verktyg.

    15182440_10208864594424928_1379808247_o.jpg 15184069_10208864594224923_1653527272_o.jpg
     
  4. mullsjö

    mullsjö Baby Droid Medlem

    Blev medlem:
    17 okt 2016
    Inlägg:
    22
    Mottagna gillanden:
    4
    En liten beskrivning av fördelarna och nackdelarna med den skulle uppskattas.
     
  5. LyttiZz

    LyttiZz Infant Droid Medlem

    Blev medlem:
    25 nov 2016
    Inlägg:
    9
    Mottagna gillanden:
    1
    Tyvärr fällde jag min så att skärmen sprack och har därför skaffat ny telefon. Men den tid jag använde den fungerade den felfritt.

    + Bra kamera
    + Tydlig och bra skärm
    + Inget lagg

    - Dålig batteritid
    - Tango funktionerna krävde bra ljusförhållanden

    Bara att ställa frågor ifall ni funderar på något annat.
     
  6. kissidor

    kissidor Professional Droid Medlem

    Blev medlem:
    13 aug 2012
    Inlägg:
    2 227
    Mottagna gillanden:
    2 298
    Operatör:
    Telia
    Telefon:
    Galaxy S23 ultra

    MINA ENHETER

    Operatör:
    Telia
    Telefon:
    Galaxy S23 ultra
    Info:
    med dubbla sim för jobb och privat
    Telefon 2:
    iPhone 13 mini
    Info:
    istället för plånbok
    Telefon 3:
    Google pixel 7 pro
    Info:
    reserv
    Platta:
    iPads pro 12.9 2021/air 2022/mini 6
    Platta 2:
    tab s8 ultra/tab s8/oneplus pad
    Övrigt:
    CC+GTV 3 st, Acer CB Spin 713
    dom säljer den ju på cyberphoto för 3990 med rabattkod just nu. jag slog faktiskt till på en igår, bryr mig inte om tango (ok, klart man kommer att testa lite, nån timme sådär för att se vad det är för nåt, ungefär som jag gjorde med VR, men sen är jag nöjd) så tillkortakommandena med det skiter jag i, men jag ville ha en extra liten surfplatta helt enkelt. och jag vet från p2:an att jag gillar lenovos mjukvara :)