Shazam funkar bara ihop med Spotify?

Diskussion i 'Archos' startad av Hawknest, 9 okt 2011.

  1. Hawknest

    Hawknest Baby Droid Medlem

    Blev medlem:
    13 jun 2011
    Inlägg:
    24
    Mottagna gillanden:
    2

    MINA ENHETER

    JAg har Shazam gratisprogram på min mobil, där jag än så länge(inte så länge till) har Spotify Premium. Tänker avsäga mig det när gratistiden går ut, då jag inte använder det.
    Nåväl, efter det lyckade att få in Android MArket på min Archos, så tänkte jag at plocka hem Shazam där med. Men se det gick inte.....
    Nu är frågan den, är kopplat till Spotify Premium? Försvinner funktionen från min telefon, när jag säger upp Spotify Premium och om inte, varför kan jag inte få ner den till surfplattan?
    OCh finns det någon, som kan tipsa mig i så fall om ett liknande program? för Shazam är kul!
     
  2. blunden

    blunden Professional Droid Hedersmedlem

    Blev medlem:
    11 jun 2009
    Inlägg:
    3 248
    Mottagna gillanden:
    522
    Telefon:
    Pixel 7 Pro

    MINA ENHETER

    Telefon:
    Pixel 7 Pro
    Telefon 2:
    OnePlus 7 Pro
    ROM:
    LineageOS 20.0
    Telefon 3:
    Xiaomi Mi MIX
    ROM:
    LineageOS 19.1
    Platta:
    LG G Pad 8.3
    ROM:
    LineageOS 14.1
    Övrigt:
    GW4 Classic, Huawei Watch, Moto 360, Nvidia Shield TV
    Nej, Shazam är på inget sätt kopplat till ditt spotify-konto. Tjänsten kräver inget konto av något slag.

    Anledningen till att du inte hittar det är troligen någon av följande anledningar.

    1. Din Archos kanske har en BUILD_FINGERPRINT definierad i build.prop som är antingen original-värdet (en enhet som väl saknar officiellt Market-stöd) eller ett för gammalt värde.

    2. Din Archos kanske inte uppfyller de mjuk- eller hårdvarukrav som appen definierat i sin AndroidManifest.xml och i Market.

    Troligen kan du installera APK-filen separat om du inte kan fixa din Market.
     
    Hawknest gillar detta.
  3. Hawknest

    Hawknest Baby Droid Medlem

    Blev medlem:
    13 jun 2011
    Inlägg:
    24
    Mottagna gillanden:
    2

    MINA ENHETER

    Oj, det var väldigt mycket som jag inte förstod alls.... Jag är helt ny på detta. MEn tack ändå, då vet jag att min Shazam blir kvar på min telefon i alla fall, när jag säger upp Spotify Premium. För den använder jag aldrig. Fick ju den med när jag köpte telefonen fritt i 6 månader.