Köpes: Stationär dator + skärm

Diskussion i 'Arkiverade annonser' startad av chrippe7, 27 apr 2015.

Trådstatus:
Stängd för vidare inlägg.
  1. chrippe7

    chrippe7 Professional Droid Medlem

    Blev medlem:
    26 dec 2010
    Inlägg:
    2 988
    Mottagna gillanden:
    1 182
    Operatör:
    Vimla!
    Telefon:
    Pixel 4XL

    MINA ENHETER

    Operatör:
    Vimla!
    Telefon:
    Pixel 4XL
    Telefon 2:
    OnePlus 7T Pro
    Yes, vill byta ut min iMac till en vanlig stationär dator med Windows då jag inte tål Mac OS X.

    Skulle gärna se något likt en Asus Vivo PC/Mac Mini men kan även tänka mig en traditionell burk, kräver ingen monsterprestanda då mitt användande är väldigt basic:
    - Surfar runt på hemsidor
    - Kör Spotify
    - Minimal Photoshop 7-användning(det från 1998 typ, gillar inte de senaste PS)

    Ja det är det jag använder min dator till, dator är bara ett redskap för att hantera räkningar och underlätta vid research inför betting samtidigt som jag lyssnar på Spotify. Beräknar få cirka 3500:- för min iMac och det är väl ungefär den budgeten jag tänkt lägga ut på en ny dator, så budgeten för datorn ligger runt 2000-3000:-. Har någon en schysst skärm är det också intressant.

    Ser helst att affär görs i Stockholm om det inte är en Mini PC som kan skickas smidigt.

    Om någon vill byta har jag dessa saker som ska ut till försäljning:
    iMac 21" 1080p Late 2009 - Intel Core 2 Duo 3,06 GHz, 8GB 1067 MHz DDR3 RAM, NVIDIA GeForce 9400 256MB & 500GB HDD
    Mac Mini Mid 2010 - Intel Core 2 Duo 2 2,4 GHz, 8GB 1067 MHz DDR3 RAM & 40GB SSD
    Playstation 3 Phat 80GB
    Playstation 3 Slim 120GB
    LG G Flex 2(finns en tråd om detta i forumet) med kvitto och över 1,5 års garanti kvar
    LG G3s i nyskick med kvitto och över 1,5 års garanti kvar
    LG Optimus G i nyskick med kvitto och över 1 års garanti kvar
    iPhone 4S i fint skick
    Blir en klassisk "Rensingstråd" så fort mina nuvarande två trådar som är max är avslutade.

    Mvh Christoffer
     
Trådstatus:
Stängd för vidare inlägg.