![]() |
|
|
#16 - (Permalink) |
|
Adult Droid
Reg.datum: mar 2010
Operatör: Tele2 Telefon: Samsung Galaxy S III LTE ROM: Ripper ROM - Perseus kernel - 1.5GHz Tema: har mappat om/bytt plats Launcher: på HOME och BACK knapparna Tack: 97
Tackad 128 ggr i 110 inlägg
|
Man kanske skulle köra CM9 sen i alla fall, men HTC brukar ju vara sådana fittor att inte släppa källkoden till drivrutinerna för kamera bland annat så att det inte heller fungerar fullgott... |
|
|
|
|
|
#17 - (Permalink) | |
|
Adult Droid
Reg.datum: sep 2009
Operatör: Tre Telefon: HTC One X ROM: CM Tablet: Nexus 7 Tack: 38
Tackad 84 ggr i 67 inlägg
|
Citat:
|
|
|
|
|
|
|
#18 - (Permalink) | |
|
Adult Droid
Reg.datum: mar 2010
Operatör: Tele2 Telefon: Samsung Galaxy S III LTE ROM: Ripper ROM - Perseus kernel - 1.5GHz Tema: har mappat om/bytt plats Launcher: på HOME och BACK knapparna Tack: 97
Tackad 128 ggr i 110 inlägg
|
Citat:
problemet är väl att webbläsaren har fått för låg prioritet, den stängs ner FÖRE onödigt skit som NFC (är säkert bra att ha igång när man nu väl får användning för NFC) eller Anteckningar (båda dessa poster 100MB+ tillsammans) det är jättebra att RAM minnet används, men det finns dessvärre inget utrymmet att fylla RAMet med fler appar då det redan är fullt... ~1,5GB hade kanske varit lagom? |
|
|
|
|
|
|
#19 - (Permalink) |
|
Baby Droid
Reg.datum: aug 2010
Tack: 1
Tackad 1 gång i 1 inlägg
|
Har reagerat på detta jag också. Intalar mig dock att det blev mycket bättre med gårdagens uppdatering... Känns inte som att webbläsaren laddas ur minnet hela tiden nu.
Skickat från min HTC One X via Tapatalk 2 |
|
|
|
![]() |
| Ämnesverktyg | Sök i det här ämnet |
| Visningsalternativ | |
|
|