![]() |
|
|||||||
![]() |
| Share | Ämnesverktyg | Sök i det här ämnet | Visningsalternativ |
|
|
#451 - (Permalink) |
|
Baby Droid
Reg.datum: jul 2009
Operatör: Tele2 Telefon: Google Galaxy Nexus Tack: 6
Tackad 5 ggr i 4 inlägg
|
|
|
|
|
|
|
#452 - (Permalink) | ||
|
Teen Droid
Reg.datum: aug 2010
Operatör: Telenor Telefon: Google Nexus 4 ROM: carbon 4.2.2 Tema: carbon dark Launcher: NOVA Prime Tablet: Nexus 7/TF300/Chromebook Tack: 125
Tackad 62 ggr i 54 inlägg
|
Citat:
Edit: funkade fint för mig oxå. inlägg 3565 EDIT2: En grym sak med M5 är att låttexter syns nu i mitt mw600 bluetooth headset
Senast redigerad av Westholma4t den 2012-05-02 klockan 09:23. |
||
|
|
|
|
|
#453 - (Permalink) |
|
Baby Droid
Reg.datum: apr 2010
Operatör: Telia Telefon: Google Nexus 4 ROM: AOKP Launcher: Nova Prime Tack: 4
Tackad 8 ggr i 8 inlägg
|
Nån annan som har problem med att datatrafiken inte hoppar igång automatiskt när man kommer från wifi-uppkoppling? Den hoppar igång efter en flygplansläge på/av men lite irriterande är det....
Milestone V med standard kernel. |
|
|
|
|
|
#454 - (Permalink) | |
|
Baby Droid
Reg.datum: mar 2012
Tack: 2
Tackad 2 ggr i 2 inlägg
|
Citat:
Milestone 5 & Franco Milestone 3 |
|
|
|
|
|
|
#455 - (Permalink) | |
|
Teen Droid
Operatör: Telenor Telefon: Google Nexus 4 ROM: carbon 4.2.2 Tema: carbon dark Launcher: NOVA Prime Tablet: Nexus 7/TF300/Chromebook Tack: 125
|
kör endast med play music appen.
|
|
|
|
|
#456 - (Permalink) |
|
Baby Droid
Reg.datum: jan 2011
Operatör: Telia Telefon: HTC Desire Tack: 0
Tackad 1 gång i 1 inlägg
|
Gick precis över från Milestone 4 till 5. Lade till en fjärde nav knapp, sök funktionen, längst ut till höger. Nav-knappen som tidigare var längst ut, recents, flyttades in ett steg och har blivit helt konstig. Varje gång jag sätter på skärmen tar det en eller två sekunder för den att visa sig, till skillnad från de andra tre navigation knapparna. Såhär betedde sig inte Milstone 4. Vad har hänt? Några andra med samma erfarenheter?
|
|
|
|
|
|
#457 - (Permalink) | ||
|
Teen Droid
|
Citat:
|
|
|
|
|
#458 - (Permalink) |
|
Baby Droid
Tackad 1 gång i 1 inlägg
|
Jag gjorde en full whipe.
Hur stänger jag av aokps lockscreen? Det kanske är dem som spökar under widgetlocker för när jag stänger av widgetlocker finns aokps lockscreen som jag inte får bort. Sent from my Galaxy Nexus |
|
|
|
|
|
#459 - (Permalink) |
AdministratörReg.datum: aug 2009
Operatör: Halebop Telefon: Google Nexus 4 ROM: CyanogenMod Tema: BreezeHD Launcher: Nova Tack: 425
Tackad 565 ggr i 363 inlägg
|
Jag kör med milstolpe 5 och milstople 3 med Francos kernel och tappar mottagningen ibland, någon som känner till en lösning på det?
|
|
|
|
|
|
#460 - (Permalink) | |
|
Android
Reg.datum: nov 2010
Operatör: Telenor Telefon: Samsung Galaxy S4 ROM: Original Launcher: Nova Launcher Prime Tablet: Google Nexus 7 32GB Wi-Fi ROM: SmoothROM Launcher: Nova Launcher Prime Tack: 445
Tackad 760 ggr i 595 inlägg
|
Citat:
Jag läste att det finns en del folk som får signal drops även med senast IMM76I-sourcen och det skulle ha lösts med att höja minimumklockningen från 350-ish till 700 Mhz som det sades förut. Dock kan jag inte bekräfta om det stämmer.
|
|
|
|
#461 - (Permalink) |
|
Adult Droid
Reg.datum: jan 2012
Telefon: LG Optimus G Tack: 44
Tackad 47 ggr i 42 inlägg
|
Med francos kernel kör jag Min på 729 och har aldrig varit utan signal, visst har det droppat men har aldrig varit utan, kollade även där i batteri, stog ingenting om tid utan täckning heller.
|
|
|
#462 - (Permalink) |
|
Teen Droid
Reg.datum: sep 2010
Operatör: Tre Telefon: Samsung Galaxy Note II ROM: Omega V11 Perseus v 31.2 Tema: Moddat Kalagas Mixed Launcher: Nova Launcher Prime Tablet: Apple Ipad 3 Tack: 55
Tackad 37 ggr i 31 inlägg
|
Jag har haft drops även med inställningen min 729 så för mig var det ingen skillnad mellan 76D eller 76I
|
|
|
|
|
|
#463 - (Permalink) |
|
Baby Droid
Tackad 1 gång i 1 inlägg
|
Vilken baseband blir bäst med 4.0.4?
Jag har XXKL1 just nu. |
|
|
|
|
|
#464 - (Permalink) |
|
Kid Droid
Reg.datum: jan 2012
Operatör: Telia Telefon: Google Nexus 4 ROM: CM 10.1 Launcher: Nova Launcher Tack: 27
Tackad 9 ggr i 9 inlägg
|
Jag gick från AOKP milestone 4 tror jag och franco.kernel milestone 2 till Liquidsmooth 1.35 och franco.kernel milestone 3 strax innan AOKP milestone 5 släpptes och har märkt en klar förbättring :P
Antar att det mest beror på rommen ;P Någon som testat både min nuvarande rom och AOKP m5 och kan jämföra? (orkade inte vänta längre på m5)
Senast redigerad av RaazZz den 2012-05-05 klockan 00:21. |
|
|
|
|
|
#465 - (Permalink) |
|
Teen Droid
Reg.datum: maj 2010
Operatör: Telenor Telefon: Samsung Galaxy S IV ROM: Original Launcher: Nova Launcher Tablet: Samsung Galaxy Tab 10.1 Tack: 43
Tackad 34 ggr i 26 inlägg
|
|
|
|
|
![]() |
| Ämnesverktyg | Sök i det här ämnet |
| Visningsalternativ | |
|
|