![]() |
|
|
#1 - (Permalink) |
|
Kid Droid
Reg.datum: maj 2010
Telefon: Sony Ericsson Arc Tack: 2
Tackad 31 ggr i 26 inlägg
|
Det är en app som visar saldo, kontoutdrag och erbjudande kopplade till ett ICA-kort. Ni får gärna testa den och ge förslag på förbättringar. Söka på ica på market eller använd qrkoden |
|
|
|
|
|
#2 - (Permalink) |
|
Teen Droid
Reg.datum: okt 2009
Operatör: Telenor Telefon: Samsung Galaxy S IV ROM: Stock Launcher: Apex Pro Tablet: Google Nexus 7 Tack: 74
Tackad 60 ggr i 51 inlägg
|
Känner till två såna program sen tidigare, men det kanske finns behov av ett tredje....?
|
|
|
|
#3 - (Permalink) |
|
Kid Droid
|
Ok, vilka då? Jag har inte hittat några andra.
De enda jag har sett är till ICA-banken. Detta fungerar bara till vanliga ICA-kort. |
|
|
|
|
|
#4 - (Permalink) |
|
Adult Droid
Reg.datum: jul 2010
Telefon: Google Galaxy Nexus ROM: Stock JB 4.1.1 Tablet: Olivetti Olipad 110 (3.1) Tack: 62
Tackad 40 ggr i 26 inlägg
|
"Saldo" heter ett... fungerar skitbra
|
|
|
|
|
|
#5 - (Permalink) |
|
Teen Droid
Operatör: Telenor Telefon: Samsung Galaxy S IV ROM: Stock Launcher: Apex Pro Tablet: Google Nexus 7 Tack: 74
Tackad 60 ggr i 51 inlägg
|
Bankdroid heter det andra...
|
|
|
|
#6 - (Permalink) |
|
Kid Droid
|
Jaha där ser man. Men man får iallafall lite mer info än bara saldot, som bonus, kontoutdrag, erbjudanden och inköpslistor.
|
|
|
|
|
|
#7 - (Permalink) |
|
Kid Droid
Reg.datum: dec 2009
Tack: 23
Tackad 4 ggr i 4 inlägg
|
Visst finns andra liknande appar men det här låter bra med erbjudanden och inköpslistor, kanske får bli att testa.
|
|
|
|
|
|
#8 - (Permalink) |
|
Adult Droid
Operatör: Tele2 Telefon: HTC Desire Tack: 5
Tackad 4 ggr i 4 inlägg
|
Men gud vad folk ska klaga. Vad är det för fel med utbud och möjlighet? Denna verkar dessutom ha fler funktioner. Så var glada för det.
|
|
|
#9 - (Permalink) |
|
Teen Droid
Reg.datum: jan 2010
Operatör: Tele2 Telefon: Acer Liquid ROM: LiquidNext 1.9.2 (GB 2.3.7) Tema: Minimal Magic Launcher: Go Launcher EX Tack: 2
Tackad 6 ggr i 4 inlägg
|
Utmärkt app. Som sagt har den dessutom utökad funktionalitet gentemot andra applikationer. (Men så är den ju specifik för ICA-kort också)
|
|
|
#10 - (Permalink) |
|
Teen Droid
Reg.datum: aug 2009
Operatör: Telenor Telefon: Samsung Galaxy S III Launcher: Nova Tack: 1
Tackad 6 ggr i 6 inlägg
|
Trevligt, tankade precis. Tyvärr har jag inte en aning om mitt lösenord
![]() Får kika lite mer senare ikväll |
|
|
|
|
|
#11 - (Permalink) |
|
Kid Droid
Reg.datum: dec 2009
Tack: 23
Tackad 4 ggr i 4 inlägg
|
Tidigare idag fick jag inte erbjudanden att fungera men nu fungerar det utmärkt.
Har dock inte testat inköpslistor (visste inte att man kunde göra sådant på ica.se ![]() Skulle vara helt superb om det gick att göra en widget utifrån t.ex. erbjudanden och inköpslista ![]() Edit: Har man ica-banken kan man ändå testa det här. Lite begränsat då man inte får kontoutdrag eller saldo (det hör ju till ica-banken istället) men inköpslistor och erbjudanden kan man ändå ta del av. |
|
|
|
|
|
#12 - (Permalink) |
|
Kid Droid
|
En widget går alltid att slänga ihop.
Menar du att erbjudanden och inköpslistor ska samköras? Annars kan man göra en widget som den som de har på ica.se, där alla erbjudanden rullar runt. Men det finns risk för att den drar mycket batteri. |
|
|
|
|
|
#13 - (Permalink) |
|
Kid Droid
|
Till mina app Mitt ICA-kort som jag publicerade på market häromdagen har jag fått en kommentar att det inte går att skriva bokstäver som lösenord.
Detta är en begränsning jag har gjort eftersom lösenorden till ICA-korten är tre siffror som skrivs på fakturan. Men om man har ICA-banken så kan man på hemsidan logga in med samma lösenord som till banken. Så kanske kan man där ha lösenord med bokstäver. Är det någon som har ICA-banken som kan svara på detta? |
|
|
|
|
|
#14 - (Permalink) | |
|
Youth Droid
Reg.datum: mar 2010
Operatör: Telenor Telefon: Sony Xperia S ROM: P.A.C 22.0 Launcher: Stock Tablet: Google Nexus 7 Tack: 15
Tackad 16 ggr i 13 inlägg
|
Citat:
Men tyvärr kan jag inte hjälpa dig med det du frågade iheller..
|
|
|
|
|
|
|
#15 - (Permalink) |
AdministratorReg.datum: maj 2009
Operatör: Tre Telefon: Google Nexus 4 ROM: CyanogenMod 10.1 Tema: Standard Launcher: Standard Tablet: Google Nexus 7 32GB 3G Tack: 242
Tackad 366 ggr i 205 inlägg
|
Flyttade in ozp:s nystartade tråd här då den berörde appen.
|
![]() |
| Ämnesverktyg | Sök i det här ämnet |
| Visningsalternativ | |
|
|