![]() |
|
|
#931 - (Permalink) | |
|
Android
Reg.datum: jan 2011
Operatör: Tre Tablet: iPad Mini Tack: 56
Tackad 462 ggr i 426 inlägg
|
Citat:
![]() EDIT: Såg att jag inte va först med svaret. Sent from my GT-I9100 using Tapatalk
Skaffa Dropbox via min länk - få 500MB extra här-> Sedan 2010: Nokia 5800 Xpress Music -> Nokia X6-00 -> SE X10 Mini -> SE X10 Mini Pro -> Galaxy Ace -> Galaxy S -> Galaxy S2 -> HTC One X -> Galaxy S3 -> iPhone 4S |
|
|
|
|
| Följande medlem säger tack till cammen3 för det här inlägget: |
|
|
#932 - (Permalink) | |
|
Kid Droid
Reg.datum: mar 2010
Operatör: Tre Telefon: Samsung Galaxy S III ROM: SuperNexus BUILD 1 [06-08-12] JB 4.1.1 Tema: Pure Jelly Bean Launcher: Nova Launcher Prime Tablet: Samsung Galaxy Tab 10.1 Tack: 2
Tackad 3 ggr i 3 inlägg
|
Citat:
![]() Då kanske man skulle ta byta från 3Pott 399 kr till 3Total istället ![]() Får räkna på de se om de är lönt för mina behov. Har sen innan 3Mobilsurf Max med gamla datamängden på 10 gb.
Once you go Android, you never go back. Samsung Galaxy S III Marble White - SuperNexus BUILD 1 [06-08-12] JB 4.1.1 Min profil på XDA: http://forum.xda-developers.com/member.php?u=2204643 Innan ni dumförklarar mig så var vänliga och läs detta: ADHD. En liten handbok |
|
|
|
|
|
|
#933 - (Permalink) | |
ModeratorReg.datum: okt 2009
Operatör: Tre ROM: HTC One SV Tack: 50
Tackad 165 ggr i 122 inlägg
|
Citat:
Ska vänta tills månadsskiftet och se vad som står på Mitt3, annars blir det upp till kamp
|
|
|
|
#934 - (Permalink) | |
|
Adult Droid
Reg.datum: dec 2010
Operatör: Tre Telefon: Samsung Galaxy Note II ROM: Orginal Launcher: TW Tablet: Samsung Note 10.1 3G Tack: 13
Tackad 164 ggr i 99 inlägg
|
Citat:
Titta på punkt 2.3 i avtalet. Där står det att om det finns inbördes motstridigheter så gäller abonnemangsavtalet i första hand, abonnemangsspecifikavillkor (där hänvisar de till tre.se) i andra hand. Och i tredje han gäller villkoren du hänvisar till.
Previous android: ZTE Blade, LG O2X, SGS II, Xperia mini pro, SE Neo V, Motorola Atrix, HTC one X Current android: Samsung Note II, Sony Go, SGS II Current tablet: Samsung Note 10.1 3G, Sony Tablet S, HTC Flyger 3G/Wifi, |
|
|
|
|
|
|
#935 - (Permalink) | |
|
Kid Droid
Operatör: Tre Telefon: Samsung Galaxy S III ROM: SuperNexus BUILD 1 [06-08-12] JB 4.1.1 Tema: Pure Jelly Bean Launcher: Nova Launcher Prime Tablet: Samsung Galaxy Tab 10.1 Tack: 2
Tackad 3 ggr i 3 inlägg
|
Citat:
Once you go Android, you never go back. Samsung Galaxy S III Marble White - SuperNexus BUILD 1 [06-08-12] JB 4.1.1 Min profil på XDA: http://forum.xda-developers.com/member.php?u=2204643 Innan ni dumförklarar mig så var vänliga och läs detta: ADHD. En liten handbok |
|
|
|
|
|
|
#936 - (Permalink) | |
|
Adult Droid
Reg.datum: dec 2010
Operatör: Tre Telefon: Samsung Galaxy Note II ROM: Orginal Launcher: TW Tablet: Samsung Note 10.1 3G Tack: 13
Tackad 164 ggr i 99 inlägg
|
Citat:
Man godkänner abonnemangsavtalet där det framgår att man har 3Total. När man skriver under har man tagit del av aktuell prislista (skriver man under) där det framgår att det gäller 10gb. Det gäller att välja sina strider med omsorg
Previous android: ZTE Blade, LG O2X, SGS II, Xperia mini pro, SE Neo V, Motorola Atrix, HTC one X Current android: Samsung Note II, Sony Go, SGS II Current tablet: Samsung Note 10.1 3G, Sony Tablet S, HTC Flyger 3G/Wifi, |
|
|
|
|
|
|
#937 - (Permalink) | |
|
Kid Droid
Tackad 3 ggr i 3 inlägg
|
Citat:
|
|
|
|
|
|
#938 - (Permalink) |
|
Baby Droid
Reg.datum: feb 2010
Operatör: Telenor Telefon: Samsung Galaxy Note ROM: orginal Tema: våld Tack: 1
Tackad 1 gång i 1 inlägg
|
En liten fråga till er som byter från Telenor. Fick ni något kontringserbjudande eller bara en klapp på axeln och ett tack för den här gången?
|
|
|
|
|
|
#939 - (Permalink) |
|
Professional Droid
Reg.datum: jun 2010
Operatör: Tre Telefon: Samsung Galaxy S III Tablet: Nexus 7 Tack: 145
Tackad 314 ggr i 247 inlägg
|
kund i 5år så det var en klapp knappt det, så jag la om abonnemanget från 699 till 330 de sista månaderna och tackade för mig. Telenor har alltid funkat och har inte haft några problem med dom men tyckte det här var för bra att missa.
|
|
| Följande medlem säger tack till Hampa_D för det här inlägget: |
|
|
#940 - (Permalink) |
|
Kid Droid
Reg.datum: mar 2011
Tack: 1
Tackad 10 ggr i 5 inlägg
|
Blev till att nappa. Jag har fortfarande Tele 2:s smart student men har haft lite problem med täckningen till och från så tänkte att jag ska ge tre ett försök. Beställde direkt från tre så jag får se hur brandingen blir men det ger sig väl. Lutar åt att sälja sin gamla mobil, hade man tänkt sälja den nya så är väl egentligen 64GB-varianten av 4s:an det självklara valet.
|
|
|
|
|
|
#941 - (Permalink) |
|
Kid Droid
Reg.datum: nov 2011
Tack: 16
Tackad 12 ggr i 9 inlägg
|
|
|
|
|
|
|
#942 - (Permalink) |
|
Kid Droid
Reg.datum: mar 2011
Tack: 1
Tackad 10 ggr i 5 inlägg
|
|
|
|
|
|
|
#943 - (Permalink) |
|
Adult Droid
Reg.datum: aug 2010
Tack: 18
Tackad 16 ggr i 15 inlägg
|
|
|
|
|
|
|
#944 - (Permalink) |
ModeratorReg.datum: okt 2009
Operatör: Tre ROM: HTC One SV Tack: 50
Tackad 165 ggr i 122 inlägg
|
Några inlägg tidigare sa någon att jag har helt fel så har inte brytt mig mer sen
Skickat från min Xperia S
|
|
|
#945 - (Permalink) |
|
Baby Droid
Reg.datum: mar 2012
Tack: 2
Tackad 0 ggr i 0 inlägg
|
Bokade för ett antal veckor sedan HTC One X med Tre från TPH, visade sig att jag inte kunde förlänga pga. ett problem med en tilläggstjänst på mitt abonnemang så ringde till Tre och de tog bort spärren så det skulle vara möjligt att förlänga. Beställde igen från TPH för ungefär en vecka sedan, men har inte fått någon uppdatering på beställningen utöver(dvs mitt abonnemang har inte förlängts). Är det någon som har haft liknande problem?
Edit: Loggade precis in på Mitt Tre och såg att min mobilmodell hade ändrats till "TPH Mobile", men abonnemanget var fortfarande mitt gamla och har inte ändrats. Senast redigerad av Delivers den 2012-03-26 klockan 23:16. |
|
|
|
![]() |
| Ämnesverktyg | Sök i det här ämnet |
| Visningsalternativ | |
|
|